Živí mrtví: Stanice AMC si nedělá vrásky z toho, že seriálu ubývají diváci

Jak to?

Sedmá řada The Walking Dead rozhodně není tak sledovaná, jak se předpokládalo. Sice stále generuje velmi slušná čísla, ale ve srovnání například s šestou řadou ubylo docela velké množství diváků. To dokonce ovlivnilo cenu akcií stanice AMC, ale jak to tak vypadá, tu klesající sledovanost až tolik netrápí. Vyplývá to z vyjádření jednoho z šéfů AMC Joshe Sapana:

"The Walking Dead zůstává seriálem číslo 1 v televizi mez mladými diváky a to ve velkém měřítku. Pokud pominu reklamu, The Walking Dead je názorným příkladem výhod, které plynou z vlastnictví určité značky... The Walking Dead je značkou, která bude přinášet dodatečné příjmy skrze různé distribuční platformy mnoho následujících let, stejně jak se to děje nyní. A my věříme, že to bude trvat dlouhou dobu a posílí to naši strategickou pozici a finanční výhody."

Není tajemstvím, že Živí mrtví jsou multimilionovou značkou, ale i tak je na místě být trochu nervózní z úbytku lidí před obrazovkou. Sledovanost se pohybuje někde na úrovni třetí řady, takže by AMC mělo asi začít přemýšlet, jak zamezit poklesu diváků. Přece jen, několik let počet diváků rostl a v poslední době začal ne strmě, ale znatelně klesat.

Co myslíte, že je hlavní příčinou úbytku diváků?
Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat