Bioshock: Proč studio odpískalo natáčení videoherního filmu?

A to těsně před jeho začátkem?

Filmy na motivy videoher nejsou zrovna žánrem, jehož zástupci lámou rekordy ve výdělečnosti. Ale přesto se čas od času objeví další projekt, který se snaží zlomit "kletbu" a uspět. Jedním z nich měl být i film na motivy ceněné videoherní série Bioshock.

Jako režisér byl vybrán Gore Verbinski (Piráti z Karibiku), ale nakonec studio Universal natáčení zastavilo. A Gore vysvětlil proč:

"Na tuhle otázku není krátká odpověď, ale byli jsme v době osm týdnů před natáčením, když to zastavili. Je to film s přístupností R. A já chtěl, aby to tak zůstalo, cítil jsem, že to je správné a je to drahý film. Byl to masivní svět, který jsme vytvářeli a není to svět, který můžete jednoduše natáčet na různých lokacích. Pro Lék na život jsme byli schopnosti využít různé lokace, abychom vytvořili jeho svět. S Bioshockem by to takto nefungovalo, budovali jsme celé podzemní universum. Takže si myslím, že šlo o kombinaci ceny a přístupnosti, Universalu to jednoduše nakonec nebylo příjemné."

Ne, že by se studiu mohl někdo divit. V plánu byl rozpočet 200 milionů dolarů, což je pro film s přístupností R (do 17 let jen v doprovodu dospělé osoby) hodně odvážné a bylo by velkým překvapením, kdyby se projekt zaplatil nebo dokonce dostal do černých čísel.

Na jedné straně bylo fajn, že Verbinski chtěl natočit drsnou atmosférickou podívanou, na druhou stranu je pochopitelné, že studio mělo obavy a nakonec stáhlo ocas mezi nohy.

Film ale není úplně u ledu, stále je tu šance, že ho uvidíme, ovšem dá se očekávat, že bude nutné provést určité úpravy. Ať už je řeč o nákladech nebo přístupnosti.

Stáli byste o film Bioshock?

Zdroj: Reddit

Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat