Recenze: iZombie S02E06 (Max Wager)

Max Wager a erotika.... POZOR, SPOILERY!!!

Obětí tohoto dílu je gambler, který hodně dlužil na sázkách v univerzitních sportech. Liv (Rose McIver) a Clive (Malcolm Goodwin) navštěvují kadeřnictví. Místní kadeřník je i bookmaker. Liv a Major (Robert Buckley) zatím vymýšlejí způsob jakým spolu mít intimní styk. Zatím zkoušejí webkameru. Ravi (Rahul Kohli) pro ně testuje 102 vzorků kondomů, ale zombie-virus pronikne všemi z nich. Ravi je zastaví za pět minut dvanáct. Kadeřnictví, kde vyšetřují, je také pod vedením Stacyho Bosse (Eddie Jemison). Boss vyhrožuje Peyton (Aly Michalka) a nutí ji, aby zastavila pátrání po něm. Ta ho pošle ke všem čertům. Blaine (David Anders) nakazil svého otce a nyní chce jeho firmu, kvůli tomu zabije svého nemocného dědečka, kterého moc miluje (asi až moc), aby otce oslabil. Major však pana DeBierse (Robert Knepper) chytne a zmrazí.

Ve zkratce:

Tahle epizoda je jediné a to naprosto trapnou přehlídkou románku mezi Liv a Majorem, který dává seriálu naprosto podprůměrnou atmosféru. Jediný románek, který je zajímavý a zasloužil by si víc pozornosti, je ten mezi Babineuxem a Bozziovou. Ale jediné, čeho se dočkáme, je cicmání mezi Liv a Majorem.

Postavy:

Absolutní downgrade prodělala Liv ve chvíli, kdy ji Major odprosil, aby se k němu vrátila. Stupidní výrazy, infantilní pozpěvování a pubertální touha si to rozdat, kdykoliv jsou sami.... Jednoduše trapný pokus tvůrců. Tihle dva se rozešli, když se z Liv stala zombie. Jak je najednou možné, že se to rozhodli ignorovat? Z drsňáka Majora je rozpačitý a rozjuchaný debílek a z praktické a zásadové Liv je vypatlaná puboška. Jak je možné, že Bozziová, která je úplně čerstvě zadělaná do Clivea. je v práci při smyslech a pracuje na rozdíl od naší zombie?

WHO THE HELL IS STACY BOSS?

Jméno Stacy Boss slýcháme už několik epizod, ale konečně se zatím nejhorší záporák v iZombie ukázal. Od pohledu týpek, co je doma asi pod pantoflem, pracuje jako nicotný administrativní pracovník - sekretářka - chcete-li. Hlas ukňouraného chlapečka a drobná postava z něj určitě nedělají zloducha na první pohled. Ale styl, jakým se vyjadřuje a pohybuje a kombinace krotkého vzhledu a padoušské mysli z něj dělají zatím nejsilnější protivníka. Největší drogový kartel v Seattlu přece nemůže vést někdo výstřední.

Nejhorší scéna:

Snídaňová scéna je až druhá nejhorší. Nejhorší scéna je těch pár trapných okamžiků, kdy se náš top nenáviděný páreček svléká před webkou.

Plusy: