Japonské diváky naštvala společná propagace Barbie a Oppenheimera, někteří vyzývají k bojkotu


 Proč? AKTUALIZOVÁNO.

AKTUALIZACE: Warner Bros. se oficiálně omluvilo za necitlivý přístup na sociálních sítích. 

V kinech stále bodují dva velmi rozdílné filmy a to rozverná sarkastická komedie Barbie (2023) a biografický film o "otci atomové bomby" Oppenheimer (2023). Dokonce vznikl nový termín Barbenheimer, který spojuje tyto dva projekty a láká diváky, aby zašli na oba.

Ovšem, v Japonsku z toho nejsou úplně nadšení. Tematika atomové bomby je tam už sama o sobě pochopitelně kontroverzní a když se pak objevil plakát na oficiálním americkém profilu filmu Barbie, kde byly propojeny právě tyhle dva filmy a k nim byl dopsán status: "Léto, na které nezapomenete" včetně "srdíčkových" smajlíků, mnozí japonští obyvatelé to nevzali úplně pozitivně a ozvaly se i výzvy k bojkotu Barbie (Oppenheimer zatím v Japonsku promítán není). 

Situace došla tak daleko, že oficiální japonský účet filmu Barbie vydal prohlášení s tím, že upozorňuje, že Barbenheimer není oficiální "hnutí", ale to, co bylo zveřejněno na americkém účtu je oficiální a japonští zástupci firmy Warner Bros. (ta film distribuuje) oslovili americkou centrálu filmu Barbie, aby zasáhla.

Je otázkou, jak daná situace poznamená návštěvnost Barbie v Japonsku, ale je to rozhodně nemilá situace.


Zdroj: Warner Bros. Discovery (úvodní fotografie) 

Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat