Avengers: Doomsday - Ve filmu se objeví nejméně čtyři zajímavé frakce. A jak chce Marvel film propagovat?


To zní lákavě.

Nikdo, kdo zná komiksy, asi nemá pochyb o tom, že Doctor Doom (Robert Downey Jr.) patří mezi nejvýraznější a nejnebezpečnější marvelovské padouchy. Ve filmu Avengers: Doomsday (premiéra 17. 12. 2026) to ale rozhodně nebude mít snadné.

V Číně totiž byla k vidění světelná show k očekávané komiksovce a ta dala vědět, že uvidíme nejméně čtyři týmy, které budou čelit Doomovi. 

Pokud sledujete dění kolem filmu, většina z vás asi nezaskočí. Mluvíme tu o Avengers, Fantastických čtyřech a X-Menech, a zapojí se také technologicky vysoce vyspělý národ Wakanďané.

To asi nakonec není šokem — Wakanda patří mezi velmi důležité národy a byť se do určité míry izoluje od zbytku světa, když jde do tuhého (a s Doomem určitě půjde), pak se zapojuje, ať už je řeč o technologické podpoře, tak špičkové armádě v čele s elitní jednotkou Dora Milaje.

Jen je nutné zmínit, že v propagačních materiálech mají tyto skupiny výraznou roli, ale nebylo přímo řečeno, že se všechny rovnou postaví proti Doctoru Doomovi. Ostatně spekuluje se, že mezi některými týmy může dojít ke sporu a také se mluví o tom, že si Doom zajistí vlastní tým (nebo týmy), které budou temnou variantou těch, které jsou obvykle hrdinské.

Nicméně se asi dá tušit, že minimálně většině ze zmíněné čtveřice frakcí se bude pokoušet Dooma zastavit — a my budeme hodně zvědaví na to, jak se jim to podaří.

Když už jsme u propagace, podle insidera Cryptic4KQual, Marvel vsadí na reklamní strategii, která nám není cizí:

„Vypadá to, že chtějí Doomsday propagovat podobně, jako to udělali v případě Endgame. Bude to malé i velké. Sem tam nabídnout malé ochutnávky a to do doby zhruba 6 až 5 měsíců před premiérou. Poté budou film propagovat agresivně. A částečně využijí i minulé filmy k tomu, aby nakopli marketing.“

Tenhle přístup v minulosti zafungoval – uvidíme, zda zafunguje i tentokrát.

Zdroj: The Direct, Marvel Studios (úvodní fotografie)

Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat