Marvel nešetří, Avengers: Infinity War mají nejdražší propagační kampaň

Žádné překvapení.

Propagační kampaň k filmům je dnes nedílnou součástí nákladů. Bez upoutávek promítaných nejen na internetu, ale také v televizi, billboardů a plakátů a dalších podobných "skopičin" se prostě dnešní blockbustery neobejdou.

To ví samozřejmě i Marvel, který se rozhodl do propagace jejich očekávané týmovky Avengers: Infinity War investovat zatím nejvyšší částku.

Odhaduje se, že to bylo něco kolem 150 milionů dolarů. Tedy v podstatě tolik peněz, kolik stojí klasický letní blockbuster.

Ale bez reklamy to prostě nejde a není to poprvé, co se Marvel plácl přes kapsu. Jeho společný projekt se Sony Spider-Man: Homecoming (2017) si na propagační kampaň vyžádal 140 milionů a Strážci Galaxie Vol. 2 (2017) 80 milionů dolarů.

Není ale pochyb o tom, že se vložené peníze do reklamy Marvelu bohatě vrátí. Očekávám, že 26. dubna budou kina praskat ve švech.
Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat