Žádné překvapení.
Propagační kampaň k filmům je dnes nedílnou součástí nákladů. Bez upoutávek promítaných nejen na internetu, ale také v televizi, billboardů a plakátů a dalších podobných "skopičin" se prostě dnešní blockbustery neobejdou.
To ví samozřejmě i Marvel, který se rozhodl do propagace jejich očekávané týmovky Avengers: Infinity War investovat zatím nejvyšší částku.
Odhaduje se, že to bylo něco kolem 150 milionů dolarů. Tedy v podstatě tolik peněz, kolik stojí klasický letní blockbuster.
Ale bez reklamy to prostě nejde a není to poprvé, co se Marvel plácl přes kapsu. Jeho společný projekt se Sony Spider-Man: Homecoming (2017) si na propagační kampaň vyžádal 140 milionů a Strážci Galaxie Vol. 2 (2017) 80 milionů dolarů.
Není ale pochyb o tom, že se vložené peníze do reklamy Marvelu bohatě vrátí. Očekávám, že 26. dubna budou kina praskat ve švech.
Home / Avengers /
Marvel /
Novinky
/ Marvel nešetří, Avengers: Infinity War mají nejdražší propagační kampaň
- GOOGLE+ KOMENTÁŘE
- FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku
(
Atom
)
0 komentářů:
Okomentovat