Gilmorova děvčata: Za to, že nové díly nezamíří do televize, můžou reklamy

Z jakého důvodu padla volba na Netflix?

Dnes se konečně dočkají fandové Gilmorek, společnost Netflix uvolní další řadu oblíbeného seriálu nazvanou Gilmore Girls: A Year in the Life. Ale (oficiálně) si čtyři nové hodin a půl dlouhé epizody užijí jen předplatitelé streamovacích služeb Neflixu. Proč vůbec další díly nevznikly pro klasickou televizi jako původní série? Na to má odpověď tvůrkyně seriálu Amy Sherman-Palladin, která je ráda, že nedojde na přerušování reklamami:

"Prostě se z toho stal formát, pro který není z kreativního hlediska už dál zábavné psát, proto jsou tak skvělé služby jako jsou Netflix nebo Amazon a podobné. Čistě z kreativního úhlu pohledu je to jen o vyprávění příběhu za účelem vyprávění příběhu a není to o tom, co vám marketing diktuje dělat nebo nedělat. Bez světa, ve kterém žijeme, což je svět, ve kterém je Netflix, si nemyslím, že bychom se k tomu vrátili. Nemyslím si, že by k tomu došlo."

Asi se shodneme na tom, že reklamy jsou už opravdu otravné. Kdysi jsem se divil, kolik reklamních spotů běží na amerických stanicích, ale teď si stačí zapnout nějaký český kanál a člověku přijde, jako by byly reklamy snad každých deset minut. A co si budeme povídat, ruší to a to velmi.

Není tak divu, že je Amy spokojená s tím, že Gilmorky budou pokračovat na Netflixu, kde se diváci nebudou muset každou chvíli dívat na reklamy na vložky.

Myslíte, že to bylo správné rozhodnutí?

Zdroj: Collider
Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat